Tandplejen

Hovedgaden 82
6360 Tinglev
Tlf.: 7376 8256

Klinikken har følgende åbningstider:
Mandag kl. 08:00-17:00
Tirsdag kl. 8:00-15:00
Onsdag kl. 08:00-13:00
Torsdag og fredag kl. 08:00-15:00

Ved akut tandlægebehov - kan du finde information på kommunens hjemmeside - https://www.aabenraa.dk/borger/sundhed-og-forebyggelse/tandpleje/akut-tandpleje/

Tandplejen indkalder via SMS og I modtager en SMS med indkaldelsen ca. 14 dage før tiden.  Husk at informere tandplejen, hvis I får et nyt mobilnummer.

Transport til og fra klinikken er forældrenes ansvar, og der ydes ikke befordringsgodtgørelse. For at mindske forældrenes kørsel til tandklinikken er der mulighed for, at søskende kan få sammenhængende tider.

Indtil barnet fylder 15 år, skal tandplejen ifølge loven indhente informeret samtykke til undersøgelse og behandling fra forældre. Det betyder, at forældre aktivt skal sige ”ja” til en given behandling. Derfor er det nødvendigt, at en af forældrene ledsager barnet til klinikken.